
Cada vegada estem més prop de la tornada
L'equip del Palau de Congressos llança un missatge d'ànims als seus proveïdors
‘Confia en el temps, que sol donar dolces eixides a moltes amargues dificultats’. Miguel de Cervantes.
L’escriptor espanyol, en la seua magnífica frase, apel·lava al pas del temps com el gran company al qual agarrar-se per a eixir de situacions complicades. I l’equip del Palau la pren com a exemple per a tornar a transmetre-vos que, mentre el temps seguix el seu curs i els dies passen, cada vegada estem més prop de tornar a treballar amb vosaltres, els nostres grans aliats estratègics, en el desenvolupament de l’activitat del Palau.
L’especial connexió que continuem mantenint i les immenses ganes de tornar a veure-vos fan més imminent la tornada. Una tornada que ja ve marcada per la il·lusió i el vigor que estem cultivant durant estes circumstàncies excepcionals i farà que construïm els esdeveniments en un futur pròxim més forts i units que mai.
Perquè la il·lusió i la dedicació pel nostre treball són les que ens guien dia a dia i fan que les nostres mirades estiguen posades, més vives que mai, en un futur pròxim. Sabem que d’esta situació sorgiran noves oportunitats i idees que naixeran amb força, i dotaran a la indústria de reunions d’un valor incalculable.
Gràcies per formar part d’esta gran família. Molts ànims per a tots!
L’Equip del Palau de Congressos de València