Published On: 24 de març de 2022Categories: Congressos

La sostenibilitat mediambiental aflora en el MeetingPack 2022

La cinquena edició d’este congrés abordarà els reptes que l'economia circular planteja al sector de l'envàs alimentari

La cinquena edició d’este congrés abordarà els reptes que l’economia circular planteja al sector de l’envàs alimentari

L’última edició presencial es va celebrar en 2019. Tres anys després i amb una societat canviada que demanda noves necessitats en el mercat, aterra el MeetingPack 2022 al nostre edifici. A aquest gran repte al qual s’enfronta el congrés, organitzat per *Aimplas i *Ainia, se suma el de la sostenibilitat mediambiental. La sostenibilitat és el tema estrela d’aquest congrés biennal de referència sobre tendències en materials i envasos.

Sota el títol “Solucions en envàs barrera: Un repte per a l’economia circular”, aquesta trobada abordarà les noves fites i les oportunitats que l’economia circular planteja al sector de l’envàs alimentari i, respecte a les edicions anteriors, mostrarà les solucions que estan adoptant les empreses, a més d’exposar diversos casos d’èxit de referència en el sector.

Aquest congrés reunirà entorn de 400 persones i comptarà amb ponents de reconeixement nacional i internacional, que presentaran els nous reptes en el reciclatge de safates postconsum, els materials innovadors per a la producció d’envasos sostenibles, i debatran sobre l’economia circular en envasos rígids, la nova generació d’envasos alimentaris, així com les noves prestacions per a facilitar el seu consum en la llar i tinguen el menor impacte possible en el medi ambient.

Els assistents també podran accedir a una innovadora exposició comercial d’uns 500 m², composta per 15 estands amb els últims avanços en envasos alimentaris i les noves solucions en la producció d’envasos sostenibles.

Ací pots consultar el programa i més informació sobre MeetingPack 2022.