Published On: 13 de setembre de 2021Categories: Congressos

El networking presencial, el punt fort del 23è AECOC de Fruites i Hortalisses

AECOC tria un any més el Palau de Congressos. I ja van 19!

Este punt de trobada reuneix els principals directius del sector hortofructícola espanyol

‘AECOC sempre se supera i té una gran capacitat per a sorprendre el públic’. Amb esta frase resumeix la nostra àrea d’Operacions la preparació congrés, que acaba d’aterrar al Palau de Congressos de València. El nostre edifici alberga el 23è AECOC de Fruites i Hortalisses. És la dinovena ocasió en la qual l’Associació d’Empreses de Fabricants i Distribuïdors, referent a nivell nacional en el sector, amb més de 30.000 empreses associades que representen el 20% del PIB espanyol, tria el nostre edifici per a organitzar este esdeveniment de gran envergadura.

Durant estos dies, els principals directius del sector debatran sobre com s’estan adaptant a la situació actual, després de més d’un any de pandèmia, i analitzaran les noves tendències del mercat. Amb la tecnologia d’avantguarda i creativitat a dolls, el nostre edifici es prepara per a esta cita que aposta per la presencialitat per damunt de tot. L’esdeveniment es desenvolupa entre estrictes mesures de seguretat, que pots consultar ací, i té lloc, principalment, en la nostra àrea d’exposició i l’auditori 1, un dels espais favorits dels organitzadors d’esdeveniments, que destaca per oferir un ampli i innovador equipament i per la versatilitat de l’escenari per a organitzar escenografies d’impacte.

Una de les principals claus per les quals AECOC continua apostant en el Palau de Congressos per a organitzar els seus congressos, després de 19 anys, és l’experiència i l’especial complicitat entre el seu equip i el nostre, que treballen braç a braç durant este temps.