Published On: 15 de octubre de 2020Categories: Corporatiu

Súmat al nostre compromís social

El 23 d'octubre, en col·laboració amb el Centre de Transfusió de la Comunitat Valenciana

Ajuda’ns a batre rècords de donants de sang!

El Palau de Congressos de València torna a obrir el seu costat més solidari, acollint la jornada de sang del Centre de Transfusió de la Comunitat Valenciana (CTCV). Serà el 23 d’octubre, des de les 17 a les 20.30 hores. En la nostra zona d’exposició, en la planta baixa de l’edifici.

És la segona vegada que tenim el plaer de col·laborar amb el CTCV, en l’organització d’este esdeveniment solidari. La primera va ser al maig d’enguany, en la qual van donar sang 105 persones. Ara, pots sumar-te a esta segona jornada en el nostre edifici i batre el rècord de participants. 

A més, en 2018 es va celebrar en el nostre edifici el XXIX Congrés Nacional de la Societat Espanyola de Transfusió Sanguínia i Teràpia Cel·lular (SETS). Uns dies en què el Palau de Congressos va ser escenari de significatius avanços científics en els bancs de sang i altres àrees com la biotecnologia i els trasplantaments d’òrgans i teixits.

Donació i Covid-19
En primer lloc, les sales de donació són espais segurs, on acudeixen persones sanes que volen donar. No obstant això, s’han implantat mesures de prevenció addicionals en l’actualitat a conseqüència del Covid-19. Si Pots consultar-les en este apartat de la web del CTCV

Uneix-te a #Donanters. La xarxa més social’ Us esperem!

Si necessites més informació sobre la campanya o aclarir algun dubte abans d’acudir a donar sang, podeu contactar amb el CTCV