
Torna la Film Symphony Orchestra al Palau de Congressos de València amb el seu gira KRYPTON
Torna la Film Symphony Orchestra al Palau de Congressos de València amb el seu gira KRYPTON
Herois i superherois en concert
Endinsar-se en les pel·lícules de superherois ara és més fàcil. Film Symphony Orchestra torna al Palau de Congressos, de la mà del seu director Constantino Martínez-Orts, per a fer-nos vibrar amb el seu gira KRYPTON, un espectacle musical basat en les bandes sonores de les millors pel·lícules de superherois.
El nom de la gira, KRYPTON, ve dau pel nom del planeta que va veure nàixer a Superman per a celebrar la gosadia de totes les persones amb habilitats extraordinàries. És un homenatge superlatiu a la humanitat, a la bondat de l’ésser humà i a totes les persones que dia a dia són superherois invisibles, anònims que, amb els seus superpoderes, ajuden als altres, trauen somriures i salven vides.
KRYPTON és, en definitiva, una espectacular epopeia musical inspirada en els temes musicals més emblemàtics de pel·lícules com Superman, El cavaller fosc, Braveheart, L’home d’acer, Els Venjadors, L’últim mohicà o Conan el bàrbar entre moltes altres.
Vols viure aquest súper espectacle en persona? La teua entrada, ací.