Published On: 22 de Juliol de 2019Categories: Congressos

Els últims avanços en nanomedicina a nivell mundial es presenten en el Palau de Congressos de València

Amb mig segle d'història i 1.200 assistents, la Controlled Reelase Society celebra per primera vegada a Espanya el seu congrés anual

La Premi Nobel de Química 2009, Ada Yonath, entre els nombrosos ponents

És la societat científica més rellevant a nivell mundial en alliberament controlat de fàrmacs, incloent la nanomedicina, i celebra per primera vegada a Espanya el seu congrés anual.

La Controlled Release Society (CRS) presenta en el nostre edifici, fins al dimecres 24 de juliol, els avanços científics i tecnològics en alliberament controlat de fàrmacs, les estratègies de diagnòstic, així com els últims tractaments més precisos i assegurances per als pacients.

Durant la 46 reunió de la CRS, experts internacionals de tot el món mostraran els seus avanços en nous tractaments amb teràpies cel·lulars, nous biomarcadores, biomaterials i fàrmacs; les últimes investigacions en medicina regenerativa; noves generacions d’antibiòtics i polímers; i l’últim en tractaments específics en àrees com el càncer, malalties autoimmunes, pediatria i patologies neurològiques.

El 23 de juliol, intervindrà la Premi Nobel de Química 2009, Ada Yonath, en la sessió plenària titulada “The Ribosome – a Connection between the Prebiotic Origin of Life and Next Generation Antibiotics”, un referent en l’àmbit dels antibiòtics.

Per primera vegada en la seua història, presideix la societat una espanyola, María José Alonso, que és catedràtica de la Universitat de Santiago de Compostel·la i pionera a Espanya en l’àmbit de la nanotecnologia farmacèutica.

La responsable principal de l’organització científica del congrés és María Jesús Vicent, investigadora cap del Laboratori de Polímers Terapèutics del CIPF, un referent en el desenvolupament de nanofármacos polimèrics.

La CRS és una societat científica sense ànim de lucre que reuneix un miler de científics, enginyers, farmacèutics, metges, químics, biòlegs i biotecnólogos procedents del sector acadèmic, investigador i industrial.